Darbs ar NodeRack kontroles paneli
- Kā reģistrēties un pirkt jaunu serveri?
- Kā apskatīt tekošos rēķinus un apmaksāt jaunos?
- Kur es varu uzzināt sava servera pieejas datus un pārējo nepieciešamo informāciju?
- Esmu aizmirsis sava servera paroli, vai ir iespējams to nomainīt?
- Mans serveris ir "uzkāries"! Kā lai to pārstartē?
- Kā dzēst izveidotu VPS?
- Kā palielināt vai samazināt servera jaudu un diska vietu?
- Kā uzzināt jaunizveidotā servera SSH atslēgu kontrolsummas?
- Kā sazināties ar tehnisko atbalstu?
- Esmu aizmirsis NodeRack kontroles paneļa paroli. Kā to nomainīt?
- Kā nomainīt savu kontaktinformāciju?
- Esmu nolēmis turpmāk nelietot NodeRack pakalpojumus. Kā atteikties no pakalpojuma?
Kā reģistrēties un pirkt jaunu serveri?
Pirmais solis ir izvēlēties nepieciešamo servera resursu apjomu un spiest "Pirkt".
Tālāk ievadam savu kontaktinformāciju, izlasām un piekrītam lietošanas noteikumiem, spiežam "Reģistrēties".
Uzspiežam uz pirmā, neapmaksātā rēķina. Izvēlamies maksāšanas veidu. Ja izvēlaties maksāt ar PayPal, tad tālāk visas darbības notiks viņu lapā. Ja maksājuma veids ir kredītkarte vai debetkarte, tad jāievada kartes dati. Visus karšu maksājumus nodrošina FirstData.
Pēc veiksmīgas rēķina apmaksas, spiežam "Izveidot jaunu VPS", izvēlamies Linux distributīvu un distributīva versiju. Ievadām sava VPS nosaukumu un hostname, un spiežam "Izveidot".
Pēc veiksmīgas VPS izveides, jūs automātiski nonākat lapā ar informāciju par jaunizveidoto serveri.
Kā apskatīt tekošos rēķinus un apmaksāt jaunos?
Ielogojamies NodeRack administrācijas panelī. Spiežam uz pogas "RĒĶINI". Tālāk redzams saraksts ar apmaksātajiem un neapmaksātajiem rēķiniem. Spiežam uz neapmaksātā rēķina. Izvēlamies maksājumu veidu un apmaksājam rēķinu.
Kur es varu uzzināt sava servera pieejas datus un pārējo nepieciešamo informāciju?
Ielogojieties NodeRack administrācijas panelī. Pēc veiksmīgas autorizācijas spiežam uz interesējošā VPS. Šeit pieejama informācija par servera IP adresi, lietotājvārdu un paroli, kā arī statistika par tīkla un procesora jaudas noslodzi.
Esmu aizmirsis sava servera paroli, vai ir iespējams to nomainīt?
Protams! NodeRack kontroles panelī izvēlamies serveri, kuram mainīt paroli un nospiežam uz tā. Tad labajā puse spiežam uz pogas "Mainīt paroli". Serveris tiks automātiski izslēgts, tam tiks nomainīta parole, un iestartēts no jauna.
Mans serveris ir "uzkāries"! Kā lai to pārstartē?
Ja serveris ir uzkāries, un tam nav iespējams piekļūt ar SSH, tad šo serveri iespējams pārstartēt vai izslēgt lietojot NodeRack kontroles paneli. Kontroles panelī izvēlamies attiecīgo serveri un nospiežam uz tā. Tālāk labajā pusē iespējams serveri izslēgt, pārstartēt, vai "izraut vadu", kas atbildīs tā saucamajam "hard reset".
Kā dzēst izveidotu VPS?
NodeRack kontroles panelī izvēlamies attiecīgo serveri un nospiežam uz tā. Tad labajā pusē spiežam uz pogas "Dzēst".
Kā palielināt vai samazināt servera jaudu un diska vietu?
NodeRack kontroles panelī izvēlamies attiecīgo serveri un nospiežam uz tā. Tad labajā pusē spiežam uz pogas "Labot". Izvēlamies sev nepieciešamo jaudu un spiežam vēlreiz "Labot". Serveris tiks automātiski izslēgts un attiecīgi pievienota vai noņemta jauda un diska vieta. Sistēma neļaus samazināt servera plānu, ja būs aizņemts vairāk diska vietas nekā jaunajam plānam pienākas.
Kā uzzināt jaunizveidotā servera SSH atslēgu kontrolsummas?
NodeRack kontroles panelī izvēlamies attiecīgo serveri un nospiežam uz tā. Galvenās servera informācijas loga apakšā redzamas RSA un DSA atslēgu kontrolsummas, ja lietotājs pēc servera izveidošanas pats nav tās nomainījis. Kad pirmo reizi tiks veikta pieslēgšanās serverim ar SSH, tiks prasīts apstiprināt servera atslēgu. Šīs kontrolsummas salīdzināšana pirms pirmās pieslēgšanās apliecinās, ka esat pieslēdzies īstajam serverim, un nevienam nebūs iespējas pārtvert jūsu nosūtītos un saņemtos datus. Noklusēti SSH tiek lietota RSA atslēga.
Kā sazināties ar tehnisko atbalstu?
Ir vairāki veidi kā to paveikt. Reģistrētie lietotāji to var izdarīt ielogojoties NodeRack kontroles panelī, nospiežot augšpusē uz pogas "SERVISS". Aprakstot radušos jautājumu vai problēmu un spiežot "Iesniegt".
Nereģistrētie lietotāji var izmantot Skype (noderack), kontaktformu, vai epastu - support@noderack.com
Esmu aizmirsis NodeRack kontroles paneļa paroli. Kā to nomainīt?
Ejam uz paneļa autorizācijas formu. Apakša spiežam uz "Aizmirsi paroli?". Ievadam epasta adresi, ar kuru reģistrējāmies panelī un tad spiežam "Atjaunot". Ja epasts ir reģistrēts NodeRack sistēma, tad uz to tiks nosūtīta hipersaite, uz kuru aizejot varēs nomainīt paroli.
Kā nomainīt savu kontaktinformāciju?
Ielogojamies NodeRack kontroles panelī. Spiežam uz sava profila labajā augšējā stūrī. Ievadam jauno informāciju un spiežam "Labot".
Esmu nolēmis turpmāk nelietot NodeRack pakalpojumus. Kā to paveikt?
Ielogojamies NodeRack kontroles panelī. Spiežam uz sava profila labajā, augšējā stūrī. Tad spiežam uz "Dzēst kontu". Apstiprinām šo darbību vēlreiz ievadot savu paneļa paroli. Kad profils tiek dzēsts, automātiski dzēšas visi šajā kontā izveidotie serveri.